Podstawowe pozycje



Plecy


Rozłóż Yantra Mat na płaskiej powierzchni, najlepiej na podłodze. Następnie połóż się na macie na plecach.

Możesz podłożyć pod głowę poduszkę, nie jest to jednak niezbędne.

Taki sposób użycia maty pobudzi receptory uciskowe umieszczone wzdłuż kręgosłupa i pomoże rozwiązać problemy z bólami pleców.




Brzuch


Połóż się na Yantra Mat na brzuchu, głowę oprzyj na dłoniach i się zrelaksuj.

W tej pozycji mata pobudzi Twój metabolizm oraz rozluźni mięśnie brzucha i klatki piersiowej.



Pozycja siędząca


Rozłóż Yantra Mat na krześle bądź fotelu, na którym zazwyczaj siedzisz.

Następnie na niej usiądź, opierając także o nią plecy. Możesz też położyć matę tylko pod pośladki.

Pozwoli to na zmniejszenie napięcia nerwów i mięśni w obrębie miednicy.


 

Policzek


Połóż się na macie, jak na poduszce, przytulając do niej policzek. Jeśli czujesz się niekomfortowo, połóż na macie dodatkowo kawałek cienkiej tkaniny.

Yantramat spowoduje rozluźnienie mięśni twarzy i szczęki, w efekcie powodując zrelaksowanie górnych partii ciała.

Kiedy należy zapytać lekarza?

Jeśli cierpisz na jakiekolwiek schorzenia lub dolegliwości skórne, które mogłoby mieć wpływ na stosowanie Yantra Mat, skonsultuj się z lekarzem specjalistą przed rozpoczęciem korzystania z maty.

Należy zaprzestać stosowania Yantra Mat, jeśli poczujesz: zawroty głowy, znaczny dyskomfort lub inne tego typu objawy podczas leżenia na macie. Należy zasięgnąć opinii lekarza, jeśli taki stan będzie się utrzymywał.

Dzieci korzystające z Yantra Mat powinny znajdować się pod stałą kontrolą dorosłych.


Opinie użytkowników

„Gdy tylko kładę się na macie, nie chcę z niej wstawać. Wspaniale się relaksuję. Moje ciało uwalnia się od stresu i bólu, wzrasta aktywność systemu immunologicznego. Czuję się dużo zdrowsza.”
 
Jo Anne Koenig
Praktyk leczenia metodą BHS, 
Falmouth, Massachusetts, USA

© 2010 YantraMata.pl